Queen of Disaster
Крипто-планктон
Останнім часом темі "наративів" приділяється багато уваги, але їхні основи часто неправильно розуміють. Давайте ж дізнаємося, що вони з себе представляють і як на них заробити.
Наратив - це усна або письмова розповідь про безліч пов'язаних між собою подій. Частина значень терміна збігається з "розповіддю" та "історією".
Наративний трейдинг - це здійснення ставки на токени, які засновані на якійсь історії.
Приклад наративу
Коли Facebook провів ребрендинг на Meta, люди повірили в "історію" про те, що метавсесвіти стануть наступним великим проривом у технологіях.
Звичайно ж, цю історію пов'язали з токенами різних метаверсів. Тож, у жовтні-листопаді 2021 року ми бачили активні спекуляції такими токенами, як $SAND, $MANA, що призвело до їхніх 8-10 іксів за кілька тижнів.
Сталося це тільки тому, що достатня кількість людей щиро повірили в "історію" про те, що ми знайшли наступну велику технологію.
Щоб заробити за допомогою спекуляцій на наративах, нам не потрібно, щоб "історія" розігралася повністю. Достатньо бути на ранній стадії потенційно сильної історії.
Що виявилося в підсумку?
Метаверс ще не був готовий повноцінно впровадитися в наше життя, і ціна цих токенів в кінцевому підсумку дампанулась назад.
Тут потрібно помітити собі важливу штуку: ЗАВЖДИ майте план фіксації. Більшість наративів зрештою зійдуть нанівець, і ціна їхніх токенів полетить на дно.
Зазвичай наратив може тривати від кількох днів, до кількох тижнів. Пам'ятайте, що це все ж таки спекуляція, а не інвестування.
Нарратив ШІ та нейронок
Ще один нещодавній приклад - монети ШІ. Галас навколо ChatGPT запустив ралі під соусом того, що "Штучний інтелект - це майбутнє".
Також як і в першому прикладі, найкращим способом для спекуляцій на цьому стали не пов'язані з ШІ токени.
Як зловити наступний тренд?
Найкращий спосіб відчути назріваючий наратив - це практика критичного мислення.
Щоразу, коли ви читаєте будь-яку важливу новину, навіть якщо вона не пов'язана з криптовалютами - думайте про те, чи може вона потенційно бути пов'язана з криптовалютами. Якщо так, то з якими монетами або проектами?
Щоб бути попереду більшості, вам потрібно бути швидшим і працювати старанніше за більшість.
Наратив - це усна або письмова розповідь про безліч пов'язаних між собою подій. Частина значень терміна збігається з "розповіддю" та "історією".
Наративний трейдинг - це здійснення ставки на токени, які засновані на якійсь історії.
Приклад наративу
Коли Facebook провів ребрендинг на Meta, люди повірили в "історію" про те, що метавсесвіти стануть наступним великим проривом у технологіях.
Звичайно ж, цю історію пов'язали з токенами різних метаверсів. Тож, у жовтні-листопаді 2021 року ми бачили активні спекуляції такими токенами, як $SAND, $MANA, що призвело до їхніх 8-10 іксів за кілька тижнів.
Сталося це тільки тому, що достатня кількість людей щиро повірили в "історію" про те, що ми знайшли наступну велику технологію.
Щоб заробити за допомогою спекуляцій на наративах, нам не потрібно, щоб "історія" розігралася повністю. Достатньо бути на ранній стадії потенційно сильної історії.
Що виявилося в підсумку?
Метаверс ще не був готовий повноцінно впровадитися в наше життя, і ціна цих токенів в кінцевому підсумку дампанулась назад.
Тут потрібно помітити собі важливу штуку: ЗАВЖДИ майте план фіксації. Більшість наративів зрештою зійдуть нанівець, і ціна їхніх токенів полетить на дно.
Зазвичай наратив може тривати від кількох днів, до кількох тижнів. Пам'ятайте, що це все ж таки спекуляція, а не інвестування.
Нарратив ШІ та нейронок
Ще один нещодавній приклад - монети ШІ. Галас навколо ChatGPT запустив ралі під соусом того, що "Штучний інтелект - це майбутнє".
Також як і в першому прикладі, найкращим способом для спекуляцій на цьому стали не пов'язані з ШІ токени.
Як зловити наступний тренд?
Найкращий спосіб відчути назріваючий наратив - це практика критичного мислення.
Щоразу, коли ви читаєте будь-яку важливу новину, навіть якщо вона не пов'язана з криптовалютами - думайте про те, чи може вона потенційно бути пов'язана з криптовалютами. Якщо так, то з якими монетами або проектами?
Щоб бути попереду більшості, вам потрібно бути швидшим і працювати старанніше за більшість.